2014. február 11., kedd

12. fejezet



Niall csókja egyszerűen észveszejtő volt. Abban a pillanatban mindenről és mindenkiről elfeledkeztem. Csak Niall-ra és a csókra koncentráltam. Annyira a hatalmába kerített a csodálatos pillanat, hogy még azt se tudtam eldönteni, hogy fiú vagyok-e vagy lány.
Elváltak ajkaink és lassan kinyitottuk a szemeinket. Gyönyörű tengerkék szemeivel találtam magam szemben. Visszagondoltam a csókra és mosolyra húzódott a szám, ami Niall-t is megmosolyogtatta. Kezeimet végig húztam a nyakán, letérve a mellkasán és a csípőjét körül öleltem és úgy bújtam hozzá. Fejemet a mellkasán pihentettem, így hallottam hevesen dobogó szívverését. Mámorító illata az orromba lopta magát. Sose fogom elfelejteni ezt az illatot. Nem tudom meddig álltunk kint az erkélyen, de kezdett hűvösödni, ami vacogást váltott ki belőlem. Niall ezt észrevette.
-Gyere, menjünk be, mert halálra hagysz, azt meg nem akarom. – elhúzódtunk egymástól és befelé vettük az irányt.
Bementünk az étkezőbe, ahol már mindenki falta a saját pizzáját. Leültünk az üres helyre és mi is neki láttunk az evésnek. Az asztalfőnél ült Louis, az egyik oldalán én, a másikon pedig Niall. Mivel egymással szemben voltunk, így bármikor –feltűnés nélkül- el tudtunk veszni egymás szemeiben.
-Szóval, Niall! – szólalt meg Louis, mikor lenyelte a szájában lévő falatot. – Több mint tíz percbe tellett szólni Carly-nak, hogy itt a vacsora? – cikázott Lou tekintete közöttünk.
Niall-lal egymásra néztünk, elmosolyodtunk és megszólalás nélkül ettünk tovább.
Vacsora után a fiúkkal elkezdtünk egy horror filmet nézni. Utálom a horrort! Annyira ijesztő jelenetek vannak benne, hogy sose bírtam végig nézni. Ez most se volt másképp. Húsz percig bírtam, de ez alatt az idő alatt is úgy remegtem a félelemtől, mint egy kocsonya. Nem akartam magamnak rémálmokat szerezni, így inkább bevonultam a szobámba és befeküdtem az ágyba. Nem is akartam és nem is tudtam elaludni. Inkább felnéztem twitter-re.
Brittany

Brittany Handerson  @Britt_Princess

Már csak három nap és California-ban fogom süttetni a hasamat a parton.
Négy nap múlva pedig VIP jeggyel fogok One Direction koncertre menni.  #izgatott

Életem megkeserítője, VIP jeggyel, 1D koncerten???? Mi folyik itt?

1 új üzenet!
Ben Danken:
Ben
,,Azt hallottam, hogy az én kicsi pillangóm, valami nyálas fiúbandával spanol mostanság. Hm, milyen szerencsés vagy, de ne hidd azt, hogy egy világsztár pont téged, egy szürke kis lúzer egeret fog észrevenni. Tény, az évek alatt sokat változtál, de még mindig nem vagy szépség királynő. Adok pár tippet! Implantátum, hajfestés, smink és kész. Így talán bekerülnél a top tízezerbe. Haha! Sokszor csókollak életem <3"

Ilyen nincs! Mért nem tud végre békén hagyni? Alig vártam, hogy kikerüljek a gimiből és új fejezetet kezdjek az életemben, de még így is megtalál. Mért nem mehet simán az életem? A könnyeimmel küszködtem, de nem akartam sírni, mert megfogattam, hogy Ben miatt soha többet nem fogok sírni. Áh, nekem ez nem megy! Átfordultam a hasamra az ágyban, az arcomat beletemettem a párnába és hagytam, hogy a könnyeim utat törjenek maguknak.
Hogy tud ilyeneket írni? Állítólag szeretett, szerelmes volt belém és most meg lenéz. Elmond mindennek, rondának, lúzernek,… Semmi más nem hiányzott a nyaramból, csak ő…
Lehet, hogy igaza van? Miért pont én kellenék Niall-nak? Ő tényleg egy világsztár, én meg egy senki vagyok. Két ellentét. Úgy érzem véget kell vetnem ennek az egész kapcsolatnak mielőtt még elkezdődne. Nem akarom ezt tenni, mert Niall-lal nagyon jó lenne, de igaza van Ben-nek. Miért én kellenék neki? MIÉRT? MIÉRT? MIÉRT?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése