2014. május 12., hétfő

Sajnálom...

Sziasztok!:)
Most nem egy új résszel jelentkeztem, hanem egy bejelentéssel.
Nagyon sajnálom, de ez a blog bezárja a kapuit.
Hétvégén felteszek még egy részt, ami az utolsó lesz.
Sajnos fantázia hiányba keveredtem, így nem tudok már több részt írni.
Ez az egyik oka.
A másik oka, hogy ezzel párhuzamosan is van egy blogom, amire jobban koncentráltam / koncentrálok, mint erre.
Sajnálom.
Ha valakinek kedve támad Niall Horan-os vagy Nathan Sykes-ös blogot olvasni, akkor nézzen be a másik blogomra: Crazy Love
Tudom, hogy nem igazán fér össze a The Wanted és a One Direction, de sok pozitív véleményt kaptam.
Ez az első olyan blogom, amit hosszútávra tervezek írni, nem 15-20 részesre.
Még egyszer is sajnálom!!!!
Ha bármi kérdésetek / kérésetek van, akkor azt kommentárba elmondhatjátok, vagy twitteren is elérhető vagyok. Twitter profilom (x)
Puszilok mindenkit, aki végig kísért ezen a blogon! :*****

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése