2014. január 6., hétfő

4. fejezet




Kiss You  [katt]


Éreztétek már azt, hogy reggel felkeltek és tele vagytok energiával? Én sem… Az órám kerek hét órát ütött, vagyis itt volt a felkelés ideje. Beleléptem a szőrmés rózsaszín mamuszkámba, felvettem a puha köntösömet és az ablakhoz sétáltam. Kinyitottam és beszippantottam London nedvességgel teli levegőjét. Eztán az utam a fürdőbe vezetett. Elrendeztem magam, majd lementem reggelizni a konyhába. Apu már nem volt otthon. Öntöttem kávét a kedvenc bögrémbe és leültem az asztalhoz. A köntösöm zsebében lapult a telefonom. Elővettem, feloldottam a zárat és rámentem a névjegyzékben, Simon Cowell nevére és megnyomtam a hívás opciót. Pár csörgés után felvette és elmondtam neki a hírt, hogy elfogadom az ajánlatát, mi szerint betársulok koreográfusnak.

Pár héttel később
A fiúkkal nagyon jól kijövök. olyan mintha már ezer éve ismernénk egymást.
Zayn állandóan a haját piszkálja és folyton nézegeti magát a tükörben.
Liam-nak kanál fóbiája van, amit kicsit furcsállok.
Niall, bármit és bármennyit meg tud enni egy ülő helyében.
Louis imádja a csíkos pólókat és a répát.
Harry… Hát Harry-re nem tudok semmi jelzőt aggatni. Nagyon sokoldalú srác. Hogy milyen tud lenni? Na, akkor sorolom: pimasz, nagyképű, bolond, kedves, aranyos, rossz és kisfiú… És még sorolhatnám…
- Jó reggelt! – dugta be a fejét Harry a szálloda ajtón, mert turnén vagyunk.
- Neked is! – köszöntem vissza és közben nyújtózkodtam egy nagyot, mert nem rég ébredtem.
- Csak szólni akartam, hogy gyere reggelizni.
- Oké.
Harry csak állt az ajtóban és várt. Biztos azt akarja, hogy menjünk le együtt az étkezőbe, de mivel egy bugyiban és egy pólóban voltam, ami nem takarta a seggemet, így nem akartam előtte felkelni.
- Harry, felöltözhetek?
- Persze, nyugodtan. – keresztbe tett lábakkal a falnak dőlt és kezeit a zsebébe dugva figyelt.
Néztünk egymásra, majd leesett neki a tantusz.
- Jah, hogy menjek ki?
- Légyszi… - mondtam már szinte könyörögve.
- És ha hátat fordítok, az nem jó? – vigyorodott el.
Belementem, de azzal az egy feltétellel, ha nem néz hátra. Amikor elfordult, felkeltem az ágyból és a szekrény felé vettem az irányt. Levettem a pizsama pólómat és felvettem a szekrényből kivette melltartót. Néztem egy ideig be a szekrénybe, hogy mit vegyek fel, de nem tudtam dönteni. Gondolkozásomat, két ölelő kar szakította meg, mely a derekamon pihent. 
- Nagyon szexi vagy. – duruzsolta a fülembe Harry.
- Azt ígérted, hogy nem fordulsz meg! – próbáltam kiszabadulni az öleléséből, de ő erősebbnek bizonyult.
- Ne haragudj, de nem tudok ellen állni neked. – arrébb simította a hajamat és gyengéd csókokkal lepte be a nyakamat.
Tettére akaratlanul is felnyögtem. Óvatosan megfordított, így egymással szemben álltunk. Végig mért, majd a szemeimbe nézett. Tekintetét feltűnően a számhoz vezette, majd újra a szemeimbe nézett. Lassan közeledett felém, majd ajkai súrolták az enyémet. Kezeit levezette a fenekemhez és belemarkolt, mire csókunkba nyögtem. Nyögése hatására ajkaim szétváltak, így Harry nyelve bejutást szerzett és táncba hívta az én nyelvemet. Csókja egyszerre volt vad és gyengéd. Az egész testemet átjárta a bizsergés. Kezeimet kósza fürtjei közé vezettem, mibe beletúrtam. Kicsit meghúzhattam neki, mert felmordult. Az egyik kezét végig vezette az oldalamon, majd a hasamon és leért a bugyimig. Már a bugyimba kart nyúlni, de elkaptam a csuklóját.
- Harry, ezt ne! – húzódtam el tőle és földet kezdtem pásztázni, mert az arcomat elöntötte a pír.
- Mért ne? – lépett közelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése